Fırında Baharatlı Patates Tarifi-Kadın Masalları

30 Nisan 2014 Çarşamba

Fırında Baharatlı Patates Tarifi


Malzemeler:

  • Patates
  • Sıvıyağ
  • Tuz,kırmızı toz biber,kekik

Şimdi Sıra Hünerli Ellerde:

Minik patatesleri akar suyun altında çamuru iyice gidene kadar yıkayalım ve ortadan ikiye keselim.Derince bir kaba sıvıyağ,tuz,kırmızı toz biber ve kekik alıp patatesleri de ekleyelim ve iyice harmanlayalım.Daha yumuşak pişmeleri için yarım çay bardağı kadar su koyalım.Patatesleri 10-15 dakika bu sosun içinde bekletelim.Kesik tarafları üste gelecek şekilde yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine dizelim.Tabakta kalan sosu da üzerlerine gezdirelim.180 derecede pişirelim.Büyük patateslerle yapacaksanız elma dilimi şeklinde yada bir santim kalınlığında halkalar halinde doğrayabilirsiniz.Ben ince kabuklu küçük patates kullandım ve kabuklarını soymadım.Afiyet olsun...


1 yorum:

  1. ben actifry da yapıyuorum çok nefis oluyor sizinkilerde çok lezzetli hörünüyor elinize sağlık :)

    YanıtlaSil