Merhaba;-Kadın Masalları

30 Mayıs 2012 Çarşamba

Merhaba;

henüz tanışmadığım ve kimbilir ne zaman tanışacağım teknolojik alanda derdine derman arayan paylaşım çılgını arkadaşlarım:)
Evet bende blog oluşturdum ve bugün bloğumun açılış kurdelasını kesiyorum ya da bloğumun ilk günü gibi bişey yazmıycam çünkü çokça zamandır

bloğumun ismi,cismi,şekli,şemali hepisi aklımda.Kadin masalları koydum adını:) Burda tabii ki çocuklara masal anlatır gibi kadın arkadaşlarıma masal
anlatmıycam.Biz kadınlara her zaman masal gibi gelen yemek tarifleri,güzellik,bakım,alışveriş,moda,sağlık,şiir,şarkı,makale... konularına yer vericem klavyem elverdiğince:) Bazen sizin bazen benim belirleyeceğimiz konu başlıklarıyla kimbilir neler öğreneceğiz neler?
Beni öyle uzun uzadıya anlatıp sizi de sıkmak istemiyorum.Zaten burada paylaşacağımız en önemli ortak noktamız KADIN olmamız.
Hepimizin derdi,neşesi,merakı,ilgisi,tırnağına sürdüğü ojesi,başına taktığı örtüsü aynı.öyleyse gelin derdimiz ne kadar kırmızı,neşemiz ne kadar mavi,
ojemizin rengi ne kadar uygun giydiğimize ya da başörtümüzün deseni uygun mu bluzümüze bu detayları paylaşalım.Tabii bide damak tadımız uygun mu
birbirine ona bakalım :) Tekrar hoşgeldim,tekrar hoşgeldiniz,sefalar getirdiniz...


2 yorum:

  1. bir o kadar bizden,bize ait....kanakım başlangıç şahane...gidişat ne olacak bilemem...heyecanla bekliyorum..bir o kadar kıskanıyorum desem yalan olmaz...bende istiyorum ya...seni we bebekini yerim..mucuku beybim..

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim kankardeşim,muvaffak oluruz umarım öptüm bende:)

    YanıtlaSil